Leírás és specifikációk
VÁROSI UTCÁKTÓL
KAVICSOS ÖSVÉNYEKIG,
ÉS VISSZA.
A Nulane Hybrid C:62 karbon váz szerves ívei és letisztult megjelenése komoly szándékot takar, nagymértékben kölcsönözve a könnyű, gyors és kemény gravel kerékpárok építésében szerzett tapasztalatainkból. Akár 50 mm-es gumiabroncsok is elférnek rajta, még felszerelt sárvédőkkel is. A hátsó és a teljes karbonvillára is csomagtartó rögzítési pontokat tettünk, így könnyedén megoldhatod a hétköznapi ingázást vagy egy hosszabb túrát is. A Bosch meghajtórendszer vezérlőegységét a felső csőbe építettük be - egy mini kormánytávirányítóval -, és a vázhoz egy 250Wh-s PowerMore booster akkumulátort adhatunk a nagyobb hatótávolság érdekében. Ami pedig a műszaki oldalt illeti, a rejtett ülésbilincs, a közvetlenül felszerelhető láncvezető, a lapos rögzítésű rugóstag-interfész, a Boost hátsó rész és az UDH-kompatibilitás minden szempontból jövőbiztos kerékpárrá teszi ezt a kerékpárt.
Itt a bizonyíték arra, hogy egy karbon e-bike lehet gyors, könnyű és strapabíró - egyszerre. A Nulane Hybrid C:62 SLX gravel karbonváza és Bosch SX motorja ideális társsá teszi a városi utcákon, vidéki vagy murvás utakon. Tulajdonképpen bárhol, ahol csak szeretnél tekerni..
C:62 Carbon technológia:
Nem minden carbon egyforma. A C:62® carbonnal megnöveltük a nagy modulusú szálak tartalmát, majd az így kapott anyagot a kötőgyantába beépített nanorészecskékkel erősítettük meg. Ami mind csak egy díszes kifejezés arra, hogy rendkívül erős, könnyű és tartós.
Továbbfejlesztett belső kábelvezetés:
Sebességváltó- és fékkábeleknek el kell valahogy eljutniuk a kormányvezérlőktől a vázig – de mi van akkor, ha nem lenne szükség lyukakra a fejcső közelében? Egy olyan megoldást találtunk, amely a kábeleket a fejcsőn keresztül vezeti be a vázba, megtartva a teljes belső kábelvezetést, de még tisztább és kevésbé zavaró.
Beépített, Integrált Akkumulátor:
A Bosch SX technológia egy új, könnyebb és konfigurálhatóbb akkumulátor-beépítést tartalmaz. A súlycsökkentés maximalizálása érdekében az új akkumulátort teljesen integráltuk a vázcsőbe. Ez azt jelenti, hogy optimálisan elhelyezhetjük a legjobb súlyelosztás és kezelhetőség érdekében, valamint több súlyt is megtakaríthatunk úgy, hogy a vázcső pontosan a megfelelő méretű legyen, és nincs szükség hozzáférési nyílásra. A Power More opcióval pedig gyorsan és egyszerűen hozzáadhatsz egy további 250Wh-s akkumulátort, hogy extra hatótávolságot biztosíts.
Sárvédő & csomagtartó opció:
A gravel bike egy rendkívül sokoldalú jármű, ezért minden gravel modellünkön van sárvédő és csomagtartó opció. A nagy kerekeket befogadó kerettel még teljes hosszúságú sárvédők esetén is kényelmes, biztonságos és tapadásos gumikat lehet felszerelni, valamint a hátsó csomagtartót is ügyesen integráltuk a sárvédő kialakításába – és egy hátsó lámpát is beépítettünk.
Boost 148:
Egy szélesebb agy merevebb kereket eredményez, és egy merevebb kerék jobb kezelhetőséget jelent. Ez áll a Boost 148 hátsó agy szabvány mögött, amely lehetővé teszi a szélesebb peremközök kialakítását a jobb kerékteljesítmény érdekében, anélkül, hogy befolyásolná a váltás pontosságát vagy a hajtás hatékonyságát. Egyszerűen fogalmazva, gyorsabban és erősebben mehet, jobb kezelhetőséggel és erősebb kerekekkel.
Gravel Tartós Geometria:
A Gravel Endurance Geometry-t az Ön igényei szerint terveztük a gravel kalandokhoz - vagy versenyekhez - a vidékre és azon túlra. A hosszú nyeregben töltött napokra optimalizált üléspozícióval, valamint a váz szögeivel és méreteivel a mozgékonyság és a stabilitás tökéletes egyensúlyára törekedve ez minden, amire szükséged van a terepjárós kalandokhoz.
Univerzális Váltófül:
Egy szabvány az egészhez: a váltófül cseréje egyszerűvé vált az innovatív Univerzális Váltófülnek köszönhetően. A kialakítás tartalmaz egy kis helyet az elforduláshoz, hogy megakadályozza a láncszorulásokat, javítja a váltási teljesítményt és minden hajtáslánccal működik. A legjobb az egészben, hogy egy szabványos alkatrész, amely bárhol elérhető.
Advanced Twin Mold:
Az Advanced Twin Mold eljárással két precízen gyártott formát használunk a C:62®, C:68® és C:68X® keretünkhöz. Az első forma biztosítja a szénszálak pontos elrendezését, míg a második, belső forma gondoskodik arról, hogy minden egyes szál pontosan ott legyen, ahol lennie kell a váz szilárdításához. Ennek eredményeként egy lényegesen könnyebb, erősebb váz születik, amelynek a szál sűrűsége a várható terhelésekhez van igazítva konkrét pontokon
Ebike rendszer

Bosch Drive Unit Performance SX (55Nm) Cruise (250 Watt), Smart System

Bosch CompactTube 400

Bosch System Control, Mini Remote

Bosch 4A töltő
Bosch Purion 400
Váz
?
|
C:62® Advanced Twin Mold, Gravel Endurance Geometry, Advanced Internal Cable Routing, Flat Mount Disc, Fender/Rack & Kickstand Option, Boost 148, UDH™, Fully Integrated Battery |
Villa
?
|
CUBE C:62® Technology, 1 1/2 |
Fékek
?
|
Magura MT8 Pro, Flat Mount, Hydr. Disc Brake (180) |
Váltás
?
|
Sram Apex XPLR AXS, 12-Speed |
Váltókar
?
|
Sram AXS™ Pod Controller |
Hajtómű
?
|
ACID MTB Hybrid Pro, 42T |
Fogaskoszorú
?
|
Sram XPLR XG-1251, 10-44T |
Kormánycsapágy
?
|
ACROS, Top Integrated 1 1/2 |
A fék típusa | Tárcsafék |
Kormányszár
?
|
CUBE CIS Stem w/ Cable Routing |
Markolat
?
|
ACID Hybrid Tour |
Kerékszett | Newmen Performance X.R.25 |
Nyereg
?
|
ACID Nuance Pro |
Nyeregcső
?
|
Newmen Evolution, 27.2mm |
Súly | 15.5kg |