Specifikációk
A könnyebb túrakerékpár azt jelenti, hogy több mindent magával vihet, de az alacsony súly önmagában nem elég a szilárdság nélkül. Ezért a Kathmandu Hybrid C:62 esetében a bevált C:62® szénacélt használtuk egy olyan vázszerkezet létrehozásához, amely ötvözi a szükséges teherbírást a CUBE-tól elvárható kényelemmel és irányíthatósággal. A jövőbiztos UDH váltótartóval, a fejlett belső kábelvezetéssel és a Boost első és hátsó tengellyel egyaránt elegáns és könnyen kezelhető. A merev szénszár könnyű és reaktív, az IC 3.0 hátsó csomagtartó pedig alkalmazkodó és stabil platformot kínál mindennek a szállításához, amit magával kell vinnie. A 400 Wh-os akkumulátorral együtt ez a könnyű túrahibridek teljes csomagja.
Na, mi veri a Kathmandu hibrid bringánkat egy grandiózus túrán a látványban gyönyörködés terén? Hát persze, hogy az új, könnyebb Kathmandu Hybrid C:62 SLX! A C:62® karbon váznak, az új Bosch SX motornak és a teljes felszereltségnek köszönhetően ez a gép a tökéletes választás a kalandvágyó embereknek a könnyű túrázáshoz.
C:62® karbon technológia
Nem minden szénszál egyforma. A C:62® szénszálunkban növeltük a nagy modulusú szálak arányát, majd a kapott anyagot nanorészecskékkel erősítettük meg, amelyeket a kötésgyantába keverünk. Mindez csak egy elegáns kifejezés arra, hogy hihetetlenül erős, könnyű és tartós.
Karbon Villa
Mennyire fontos az anyagválasztás? A villánál, ami a első kereket tartja, sokkal fontosabb, mint gondolnád. A Carbon villánknk nemcsak kivételesen könnyű és erős, hanem meglepően kényelmes is vele tekerni. És ezeket a tulajdonságokat mind értékelni fogod, amikor a városi utcákon kanyarogsz.
Továbbfejlesztett belső kábelvezetés
A váltó- és fékbowdeneknek el kell jutniuk a kormányról a vázba, de mi lenne, ha nem lennének lyukak a fejcső közelében? Olyan kialakítást hoztunk létre, amely a headseten keresztül vezeti be a kábeleket a vázba, megőrizve a teljes belső kábelvezetést, ugyanakkor még letisztultabbá és kevésbé feltűnőbbé téve azt.
Fix rejtett akkumlátor
A Bosch SX technológia egy új, könnyebb és jobban konfigurálható akkumulátor-felépítést használ. Hogy a lehető legtöbbet hozhassuk ki a súlycsökkentésből, az új akkumulátort teljesen integráltuk a felsőcsőbe. Ez azt jelenti, hogy optimálisan helyezhetjük el a legjobb súlyelosztás és kezelhetőség érdekében, valamint még több súlyt spórolhatunk meg azzal, hogy pontosan akkora felsőcsövet építünk, amekkora kell, és nincs szükség hozzáférési nyílásra. A Power More opcióval pedig gyorsan és egyszerűen hozzáadhatsz egy további 250 Wh-s akkumulátort, hogy még több legyen a hatótávolságod.
Integrált csomagtartó
Az Integrált csomagtartó 3.0 a rendszerintegráció következő szintje: oldalról nézve nehéz megmondani, hol ér véget a csomagtartó és hol kezdődik a sárvédő. De nemcsak jól néz ki, hanem hihetetlenül erős és merev is. Az integrált rugós bilincsnek és a CUBE Rilink kompatibilis adapternek köszönhetően táskák és kosarak rögzítésére alkalmas, így a CUBE-od egy alkalmazkodóképes és sokoldalú teherhordóvá válik.
Boost 148
A szélesebb agy merevebb kereket eredményez, a merevebb kerék pedig jobb irányíthatóságot. Ez áll a Boost 148-as hátsó agy szabvány mögötti gondolatmenetben, amely lehetővé teszi a szélesebb agyfláncs-távolságot a jobb kerékteljesítmény érdekében a váltási pontosság vagy a hajtáslánc hatékonysága rovására menés nélkül. Egyszerűen fogalmazva: gyorsabban és keményebben mehetsz jobb irányíthatósággal és erősebb kerekekkel.
Komfort geometria
A mi különlegesen tervezett Efficient Comfort geometriánkkal a kerékpározás egyszerű élvezet. Akár csak a városban száguldozol, akár távolabbi helyeket fedeznél fel, akár a családdal vagy barátokkal tekersz, akár munkába vagy szórakozásból, olyan kerékpározási élményt hoztunk létre, amire újra és újra vágyni fogsz.
Univerzális váltótartó fül
Egy szabvány mindenkinek: a váltófül cseréje egyszerűvé vált az innovatív Universal Derailleur Hangernek köszönhetően. A láncszorulások megelőzését segítő elforgatási lehetőséggel rendelkező kialakításnak köszönhetően javítja a váltás teljesítményét és minden hajtáslánccal működik. A legjobb az egészben, hogy ez egy szabványos alkatrész, amely bárhol elérhető.
Advanced Twin Mold
Az Advanced Twin Mold eljárásunk során két precízen gyártott formát használunk a C:62®, C:68® és C:68X® karbonvázainkhoz. Az első forma biztosítja a pontos rétegelést. A második, belső forma minden egyes szálat pontosan a kívánt helyén tart a váz megszilárdulása közben. Az eredmény egy jelentősen könnyebb, erősebb váz, amelynek a szénszálak sűrűsége az adott pontokra várható terheléshez igazodik.
VÁZ C:62® Advanced Twin Mold, Efficient Comfort Geometry, Boost148, Fixed Integrated Battery, Flat Mount Disc, Integrated Carrier 3.0, Advanced Internal Cable Routing, UDH™
MEREV VILLA CUBE C:62® Technology, 1 1/2" - 1 1/2" Tapered, Internal Light Cable Option, 15x110mm
MOTOR Bosch Drive Unit Performance SX (55Nm) Cruise (250 Watt), Smart System
Vezérlő Bosch LED Remote
AKKUMULÁTOR Bosch CompactTube 400
KIJELZŐ Bosch Kiox 500
TÖLTŐ: Bosch 4A
?
Fékek
|
Shimano Deore BR-M6100, Hydr. Disc Brake (180/180) |
Váltás
?
|
Shimano Deore RD-M6100-SGS, ShadowPlus, 12-Speed |
Váltókar
?
|
Shimano Deore SL-M6100-IR, Direct Attach |
Hajtómű
?
|
ACID MTB Hybrid Pro |
Fogaskoszorú
?
|
Shimano Deore CS-M6100, 10-51T |
Lánc
?
|
Shimano CN-M6100 |
Markolat
?
|
ACID Travel Comfort |
Kerékagyak
?
|
Newmen Beskar 30, 28/28 Spokes (Light/Base), 15x110mm / 12x148mm, Tubeless Ready |
Nyereg
?
|
Natural Fit Sequence Comfort |
Nyeregcső
?
|
CUBE Performance Post, 31.6mm |
Pedálok | ACID PP MTB |
Súly | 16.7kg |
Világítás
?
|
ACID Front Light PRO-E 110, 5-16V, DC, ACID Mudguard Rear Light PRO-E, 12V, DC |
Sárvédők
?
|
ACID 60 Integrated Carrier 3.0 |
Csomagtartó
?
|
ACID Integrated Carrier 3.0, CUBE Adapter Compatible |