Specifikációk
7/8 sebességes rendszerekkel kompatibilis
Dual pull: alul-felül húzós kivitelű első váltó
42-34-24 / 48-38-28 fogszámú hajtóművekhez
Alumínium bilincs, és váltótest
Első lánctányér maximális fogszáma:48T
Legnagyobb fogszám különbség: 20T
Láncvilla szög: 66~69°
Tömege: 143 g
Kiszerelés: db
Bowden bevezetés: alul húzós, felül húzós
Bilincs átmérő: 28.6 mm, 31.8 mm, 34.9 mm
Max fogszám: 48T
Lánctányérok száma: 3
Rögzítés módja: bilincses
Nagy és középtányér közti min eltérés: 10T
Fokozatszám: 8 sebességes, 7 sebességes
Teljes kapacitás: 20 T
Láncvilla-szög: 66-69°
Váltó vezérlése: mechanikus
Dual pull: alul-felül húzós kivitelű első váltó
42-34-24 / 48-38-28 fogszámú hajtóművekhez
Alumínium bilincs, és váltótest
Első lánctányér maximális fogszáma:48T
Legnagyobb fogszám különbség: 20T
Láncvilla szög: 66~69°
Tömege: 143 g
Kiszerelés: db
Bowden bevezetés: alul húzós, felül húzós
Bilincs átmérő: 28.6 mm, 31.8 mm, 34.9 mm
Max fogszám: 48T
Lánctányérok száma: 3
Rögzítés módja: bilincses
Nagy és középtányér közti min eltérés: 10T
Fokozatszám: 8 sebességes, 7 sebességes
Teljes kapacitás: 20 T
Láncvilla-szög: 66-69°
Váltó vezérlése: mechanikus
Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!