Leírás és specifikációk
Amikor elindultunk egy új ultrakönnyű versenykerékpár kifejlesztésére a Team Wanty-val, a Litening AIR C:68 SLX volt az, amire gondoltunk. Szélsebes a levegőben, elég kényelmes ahhoz, hogy egész nap versenyezz, és 799 g körül van egy 56 cm-es váz, ez az UCI-kompatibilis sebesség gép, amelyet kerestél. A Shimano Ultegra Di2 szett a beépített teljesítménymérővel megáll és ellátja a feladatokat, míg a karbon küllős Newmen Advanced karbon aero kerekek – Continental gumiabroncsokkal és ultrakönnyű Schwalbe Aerothan belsőkkel – segítenek a gumi oldalának lejjebb tartásában, még akkor is, ha a sebesség növekszik. A legjobb versenygép? Te döntesz.
Váz
?
|
Litening C:68X® Air Monocoque Advanced Twin Mold Technology, Aero-Weight Optimized Tubes, Full Internal Cable Routing, Flat Mount Disc |
Villa
?
|
Litening C:68X® Air, Integrated Cable Routing, Flat Mount Disc |
Fékek
?
|
Shimano Ultegra BR-R8170, Hydr. Disc Brake, Flat Mount (160/160) |
Váltás
?
|
Shimano Ultegra Di2 RD-R8150-DGS. 12-Speed |
A középcsapágy típusa
?
|
Shimano SM-BB71-41B, 86mm Pressfit |
Hajtómű
?
|
Shimano Ultegra FC-R8100-P, Powermeter, Hollowtech ll, 52x36T |
Fogaskoszorú
?
|
Shimano Ultegra CS-R8100-12, 11-30T |
Lánc
?
|
Shimano CN-M8100 |
Kormánycsapágy
?
|
ACROS, Top Integrated 1 1/2 |
A fék típusa | Tárcsafék |
Kerékszett | Newmen Advanced SL R.50 CS Streem, Aero Carbon Spokes |
Külsőgumik
?
|
Conti Grand Prix 5000 TT, 28-622 |
Nyereg
?
|
Natural Fit Nuance SLT Road Carbon |
Nyeregcső
?
|
Litening C:68X® Aero, Comfort Flex |
Súly | 6.9kg |
Fékváltókar
?
|
Shimano Ultegra Di2 ST-R8170 |
Nyeregcsőbilincs
?
|
CUBE Full Integrated |
Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!