Specifikációk
10 sebességes rendszerhez
Dual pull: alul-felül húzós kivitel
Ajánlott hajtómű fogszámkiosztás: 40/30/22
Alumínium bilincs, és váltótest
Acél láncterelő
Első lánctányér maximális fogszáma: 40T
Legnagyobb fogszám különbség: 18T
Láncvilla szög: 66~69°
Tömege: 145 g
Kiszerelés: db
Bilincs átmérő: 28.6 / 31.8 / 34.9 mm
Bowden bevezetés: alul-felül húzós
Max fogszám: 40T
Lánctányérok száma: 3
Fokozatszám: 10 sebességes
Rögzítés módja: bilincses
Teljes kapacitás: 18 T
Nagy és középtányér közti min eltérés: 10T
Bilincs helyzet: Alsóbilincses
Láncvilla-szög: 66-69°
Váltó vezérlése: mechanikus
Dual pull: alul-felül húzós kivitel
Ajánlott hajtómű fogszámkiosztás: 40/30/22
Alumínium bilincs, és váltótest
Acél láncterelő
Első lánctányér maximális fogszáma: 40T
Legnagyobb fogszám különbség: 18T
Láncvilla szög: 66~69°
Tömege: 145 g
Kiszerelés: db
Bilincs átmérő: 28.6 / 31.8 / 34.9 mm
Bowden bevezetés: alul-felül húzós
Max fogszám: 40T
Lánctányérok száma: 3
Fokozatszám: 10 sebességes
Rögzítés módja: bilincses
Teljes kapacitás: 18 T
Nagy és középtányér közti min eltérés: 10T
Bilincs helyzet: Alsóbilincses
Láncvilla-szög: 66-69°
Váltó vezérlése: mechanikus
Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!